sobota, 30 maja 2015

Mój Zakątek Otaku (MZO)#01

Ohayo!
Wczoraj udałam się do komiksiarni, po tytuły Mahou Shoujo Madoka Magica tom 2,3
oraz The Innocent. Niestety dalej(a czekam już z miesiąc) nie było dostawy
w moim sklepie z mangami :( Idę w przyszłym tygodniu je zakupić, a 
na poczekanie dobrałam się do dwóch mang:
"Rock na szóstkę" i "Przyjaciółki"


Liczę od tych dwóch mang ciekawy spędzony czas, ponieważ na necie przeczytałam jeden rozdział należący, do "Przyjaciółek". Do zobaczenia świecie! Idę czytać *_*
_______________________________________________________________________
Moje posty typu: Co nowego na mojej półce itp. postanowiłam
nazwać "Moim Zakątkiem Otaku" (MZO). Oraz będę tam zamieszczać, co planuję kupić,
i różne duperele :P

Chciałabym prowadzić krótkie recenzje mang, ale nie jestem pewna czy dam radę
rozpisywać co sądzę o mandze. Moje myśli są bardzo trudne do złożenia w zdania,
więc jeśli chcielibyście takie coś, to piszcie w komentarzach :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz