piątek, 3 lipca 2015

MZO #05 Pierwsza paczka z Yatta! - czyli jak przedawkować minki w poście

Ohayo!
Dziś mój dzień należy do jednych z najlepszych w porównaniu do ostatnich.Dziś o dziwo wstałam o 8, a potem okazało się że dostałam się do mojej wymarzonej szkoły :D Nie sądzę aby dostanie się do zawodówki było aż tak wielkim osiągnięciem ale się bardzo ciesze :)

Do tego wreszcie doczekałam się mojej paczki od Yatty. Czego chcieć więcej, myk ubrałam się i powędrowałam do paczkomatu. Pierwszy raz zamawiałam z dostawą przez in post i jestem zachwycona jak szybko dotarła :D Dziś może być więcej minek w poście, ponieważ nie umiem opanować mojej radości.

Dobra zaczynając wreszcie o przesyłce jaką otrzymałam w tym jakże pięknym gorącym dniu :)

Oczywiście nie można pominąć bałaganu :x Cały ten bałagan sprzątałam przez 5 minut, wiem, był lepszy sposób na uporanie się z tym.


Aż wreszcie wypakowałam moje ukochane mangi 
Niektóre należą do mojej koleżanki ale te które od teraz są na mojej półce to:
Exitus telalis #1
Exitus Letalis #2
Demon Grzechu Tsumitsuki

Słaba ostrość, ale telefon mnie denerwował :x

Co mogę powiedzieć, mangi przyszły w dobrym stanie i szybko, co jest bardzo ważne.
Smutne jest to, że nie dostałam przypinki za pierwszy zakup, ale nie ma się co martwić, bo na pewno znowu tam coś zamówię :D
A wam jak mijają dni wakacji? :D

5 komentarzy:

  1. Zależy jaka zawodówka, jeśli to coś, czym chcesz się w przyszłości zajmować, to jest z czego się cieszyć :)
    Zazdroszczę mienia wakacji, wybaw się dobrze póki młoda jesteś i nie musisz płacić rachunków :) Ale lato mi mija dobrze, za tydzień konwent, za dwa urlop :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie kupuj w yattcie, tam drogo :D
    Ojtam, nawet z zawodówki można się cieszyć, zależy jaka zawodówka i co chcesz potem robić. Wszystkiego są dobre strony.

    OdpowiedzUsuń
  3. Poluję na Demona Grzechu, na razie jakoś nie było okazji do zakupu...
    Jak tam ma się fabuła w Machine-Doll? Obwoluta 4 tomu jest śliczna (spodobała mi się bohaterka) i nie wiem, czy kiedyś zainwestować czy nie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Manga należy do mojej koleżanki, ale dorwałam się do tego tomu(resztę czytałam na necie) :D Dla fabuły dałabym 7/10, jednak sam fakt o lalkarzach i samych lalkach mnie zaciekawiło.Postacie bardzo mi się podobają oraz manga posiada dość sporo tekstu co jest plusem. Sądzę, że mogłaby ci się spodobać :)

      Usuń
  4. W sumie zawodówki są nawet lepsze niż studia, bo jeżeli chcesz chodzić do pracy, którą możesz robić po zawodówce to dobrze! Masz praktyki, płatne i także już potencjalnego pracodawce, bo jeżeli masz praktyki w jakimś zakładzie to praktyko-dawca już Cię zna i wiadomo, że zatrudni prędzej Ciebie, niż jakąś osobę, którą widzi pierwszy raz :)
    Na Yattcie drogo strasznie :c Po co przepłacać?

    OdpowiedzUsuń