poniedziałek, 12 października 2015

MZO #10 Rybniku nadchodzę! Portfel [*]

Witajcie :D
Dawno nie było notki, a chciałabym coś napisać :x
Do ogłoszenia pierwszego tytułu od Dango zostało jeszcze kilka dni.
Za to JPF podzieliło się z nami informacjami, że wydadzą dwa dodatki do serii naruto.
Pierwszy będzie to "Naruto Gaiden", który prawdopodobnie zakupie (chociaż logicznie ryło banie XD) i "Naruto Kakashi Hiden". Ale o tym w osobnej notce ;)

Dzisiaj o jednym z tych wielkich przeżyć każdego Otaku, czyli pojawienie się na swoim pierwszym w życiu konwencie. Wreszcie zdecydowałam się na jednym pojawić.Do tego jeszcze jest mi bardzo blisko, bo w Rybniku czyli pewnie wiecie już że to Tsuru Japan Festival 3.
Bardzo się cieszę z tego powodu i podczas jego trwania nie dam taryfy ulgowej mojemu portfelowi [*]

Do tego jeszcze dochodzi paczka, którą będę chciała zamówić zanim nadejdzie 14 listopada.
Nawet nie chce wiedzieć ile mi zostanie drobnych (urodziny ratują lekko sprawę), ale kiedyś w życiu trzeba ostro poszaleć. Oczywiście wszystko zaplanowane na świeta, bo nie ma to jak czytanie mang w świątecznym klimacie :) Liczę na pogodę, która na pewno nie będzie taka jak dzisiaj... ZIMNO :( Mam w planach krótko napisać pierwsze wrażenia z konwentu, ale nie wiem czy wypali.
Za to jak wyglądał wasz pierwszy konwent? Ktoś się też wybiera do Rybnika?

1 komentarz:

  1. Ja na razie jeszcze rozważam, czy się wybierać na Tsuru czy nie.

    OdpowiedzUsuń