niedziela, 28 czerwca 2015

MZO #04 Dango - jako nowe wydawnictwo!

Ohayo!

Dziś mam dla was wielką wiadomość, otóż dwa dni temu Dango postanowiło zacząć wydawać mangi! :D Na facebooku można było się podzielić mangami, które chcielibyśmy aby wydali.Nowe wydawnictwo przeczytało każdy komentarz i wziął każdy pod uwagę. Ja sama podzieliłam się tam jakie dwie mangi by chciała aby były wydane:



Tytuł: Toaru Kagaku no Railgun 
/ A Certain Scientific Railgun

Opis: Historia ze świata „Toaru” z perspektywy dobrze znanej Electro Master – Mikoto Misaki. Wyjaśnia wiele niepewności w związku z historiami Sióstr oraz Acceleratora.

Anime na pewno każdy zna i wie jakie jest ono perfekcyjne, aż dziw że nie ma jeszcze wydanej mangi w polsce :D Ma ona 11 tomów, ale niestety nie wiem czy dalej powstaje.Mam duże nadzieję aby Dango ją wydało albo mangę którą podam następną ^.^









Tytuł: QQ Swepper

Opis: Głowna bohaterka, Fumi Nishioka, poszukując miejsca, w którym mogłaby spędzić noc, znajduje stary szkolny kampus, który wydaje się podejrzanie czysty jak na opuszczony budynek. Jak się później okazuje, wszystko to za sprawą Kyutarou Horikity, członka ekipy sprzątającej, który nigdy nie pozostawia po sobie ani drobinki kurzu… Jak potoczy się ich znajomość? I jaką rolę odegrają tajemnicze drzwi?

Jest to kolejna manga jednej z ulubionych autorów/rek. Wydała ona dobrze znane Dengeki Daisy, oraz Beast Master. Okładka od razu kojarzyła mi się ze sposobem rysowania jaki ma nasza Kyousuke Motomi, więc się nią zainteresowałam. Na centrum mangi są tylko 4 rozdziały, a bardzo mnie wciągło :D Sama do końca nie wiem które z tych dwóch podanych mang chciałabym bardziej w wersji wydanej w polsce :x

Dango napisało, że wezmą się najpierw za jednotomówki / dwutomówki, więc większą szansę ma QQ Swepper. Nie mogę się doczekać gdy ogłoszą pierwsze mangi.
A jakie wam śnią się mangi, by były wydane po polsku? :D

2 komentarze:

  1. Ja tam już mam wydawane wszystko czego pragnęłam i co jest realistyczne, ale z zainteresowaniem zobaczę jakieś nowe rzeczy. Tym bardziej, że obiecują jedno-dwutomówki, a ja bardzo lubię krótkie, zamknięte historie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rety, nowe wydawnictwo! Poczytałam trochę na ich stronie, a do ich sklepu już często zaglądałam. Widać, że mają mnóstwo zapału, chęci, motywacji z czego jestem strasznie zadowolona i pewna, że wydane przez nich mangi, manhwy, nowelki będą pełnej jakości :>

    OdpowiedzUsuń